Протидія булінгу1
Порядок подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв про випадки булінгу (цькування)
1. Заяву про випадки булінгу (цькування) у закладі позашкільної освіти має право подати будь-який учасник освітнього процесу.
2. Заява подається керівнику закладу позашкільної освіти відповідно до Закону України «Про звернення громадян».
3. Керівник закладу освіти створює комісію з розгляду випадків булінгу, яка з’ясовує обставини булінгу.
4. Комісія проводить розслідування та приймає відповідне рішення:
– якщо Комісія визнає, що це був булінг (цькування), а не одноразовий конфлікт чи сварка, тобто відповідні дії носять системний характер, про це повідомляються уповноважені підрозділи органів Національної поліції України (ювенальна превенція) та Служба у справах дітей;
– якщо Комісія не кваліфікує випадок як булінг (цькування), а постраждалий не згоден з цим, то він може одразу звернутись до органів Національної поліції України із заявою.
5. Рішення Комісії з розгляду випадків булінгу реєструється в окремому журналі (паперовий вигляд) з оригіналами підписів усіх її членів.
6. Кривдник (булер), потерпілий (жертва булінгу), за наявності — спостерігачі зобов’язані виконувати рішення та рекомендації комісії з розгляду випадків булінгу (цькування) в закладі позашкільної освіти.
Телефони довіри
Національна дитяча "гаряча лінія" 116 111 або 0 800 500 225 (з 12.00 до 16.00);
Гаряча телефонна лінія щодо булінгу 116 000 ;
Гаряча лінія з питань запобігання насильству 116 123 або 0 800 500335;
Урядова гаряча лінія 15 47;
Уповноважений Верховної Ради з прав людини 0 800 50 17 20;
Уповноважений Президента України з прав дитини 044 255 76 75;
Центр надання безоплатної правової допомоги 0 800 213 103;
Національна поліція України 102.
Безоплатна правова допомога
Здобувачі освіти Хмельницького палацу творчості дітей та юнацтва!
Якщо порушують ваші права і ви не можете вирішити проблему самостійно, звертайтесь за допомогою за такими контактами:
Веб-сайт системи Безоплатної правової допомоги за посиланням:
https://www.legalaid.gov.ua/
Урядова «гаряча лінія» 1545 (працює цілодобово)
Дзвінки на «Урядову гарячу лінію» 1545 з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Lifecell для заявників безкоштовні.
Практичний психолог палацу творчості дітей та юнацтва - Глошанчук Марія Іванівна, моб. тел. 097-981-40-36
Протидія булінгу у Хмельницькому палаці творчості дітей та юнацтва
Нормативні документи:
ЗАКОН УКРАЇНИ Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)
Правила поведінки здобувача освіти в закладі освіти
План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі освіти
Порядок подання і розгляду заяв
Порядок реагування на доведені випадки булінгу
Телефони "гарячих ліній"
Дитяча лінія 116 111 або 0800 500 225 (з 12,00 до 16,00)
Гаряча телефонна лінія щодо булінгу 116 000
Гаряча лінія з питань запобігання насильству 116 123 або 0 800 500 335
Уповноважений Верховної Ради з прав людини 0 800 50 17 20
Уповноважений Президента України з прав дитини 044 255 76 75
Центр надання безоплатної правової допомоги 0 800 213 103
Національна поліція України 102