Психологічна служба

 

Shepel

Шепель Інна Миколаївна має кваліфікацію соціального педагога, практичного психолога у закладах освіти.

Основним змістом діяльності є здійснення психолого-педагогічної адаптації дитини з особливими потребами до вимог соціального середовища.

Соціальний педагог сприяє:

- збереженню психічного та фізичного здоров’я учасників освітнього процесу;

- формуванню у дітей з особливими потребами адекватної системи стосунків із соціальними об’єктами;

- підвищенню психолого-педагогічної культури учасників освітнього процесу.

Психолого-педагогічна допомога здійснюється за такими напрямками:

- діагностика;  

- профілактика, у тому  числі розвиток соціальних навичок; 

- консультування; 

- просвіта.

 

Кабінет соціального педагога

- Соціально-психологічні засади національно-патріотичного виховання

- Професійне самовизначення школярів

- Конфлікт… Що робити?

- 16 днів проти насилля

- Інформаційний блок

- Як підтримати дитину під час війни?

 

Брошура «Набута інвалідність дитини. Поради батькам і фахівцям»

 


 Вітвіцька Марина Валеріївна має кваліфікацію практичного психолога, психолога консультанта.

Мета діяльності практичного психолога: збереження і зміцнення психічного та соціального благополуччя всіх учасників освітнього процесу.

Основні напрямки роботи психолога:

 - діагностична робота;

 - профілактика;

 - корекційна, розвивальна робота;

 - консультування;

 - просвіта;

 - зв’язки з громадськістю.

 

Кабінет практичного психолога

 

Mатеріали для використання в роботі під час воєнних дій

Тиждень психології «Пізнай себе і ти пізнаєш світ» 

Цікаві заняття для дітей дошкільного віку, молодших школярів та їх батьків

 

Шепель І.М. має кваліфікацію соціального педагога, практичного психолога у закладах освіти.

Основним змістом діяльності є здійснення психолого-педагогічної адаптації дитини з особливими потребами до вимог соціального середовища.

Соціальний педагог сприяє:

-        збереженню психічного та фізичного здоров’я учасників освітнього процесу;

-        формуванню у дітей з особливими потребами адекватної системи стосунків із соціальними об’єктами;

-        підвищенню психолого-педагогічної культури учасників освітнього процесу.

Психолого-педагогічна допомога здійснюється за такими напрямками:

-        діагностика; 

-        профілактика, у тому  числі розвиток соціальних навичок;

-        консультування;

-        просвіта.

 

Методична розробка:

-        Соціально-психологічні засади національно-патріотичного виховання;

-        Професійне самовизначення школярів;

-        Конфлікт… Що робити?

27.11.2012 23:37