Інформація для педагогів

НОВИНИ МЕТОДИЧНОЇ СЛУЖБИ

 

27.02.2025 08:15      Детальніше

МЕТОДИЧНИЙ СЕРВІС

3

  Методична служба Хмельницького палацу творчості здійснює свою діяльність у відповідності до Закону України «Про освіту», Закону України «Про позашкільну освіту», Державних та регіональних програм і проєктів, у контексті реалізації Національної Стратегії розвитку освіти, Стратегії розвитку позашкільної освіти.

  Головною метою методичної роботи у 2025/2026 навчальному році є створення умов для безперервного професійного зростання педагогічних працівників, впровадження інноваційних освітніх технологій та методик, ефективного формування ключових компетентностей здобувачів позашкільної освіти, а також забезпечення психологічної стійкості та безпеки всіх учасників освітнього процесу.

 

   Методична робота буде спрямована на підтримку індивідуальних траєкторій професійного розвитку педагогів, активізацію їхньої педагогічної діяльності, а також на широке впровадження ефективних практик, спрямованих на виховання всебічно розвиненої, компетентної та відповідальної особистості в умовах НУШ  (нової української школи).

 

   У 2025/2026 навчальному році методична робота буде спрямована на реалізацію теми: 

«Компетентнісно-зорієнтована освіта та її вплив на розвиток інтелектуально-пізнавальних і творчих здібностей здобувачів позашкільної освіти»

 

 Проблемна тема:

 

  • Роль педагогічної майстерності педагога у формуванні висококомпетентної особистості (2025/2026 н.р.).

 

 

Основні напрями методичної роботи на 2025/2026 навчальний рік:

 

  1. 1. Підвищення кваліфікації та професійного розвитку педагогічних працівників:

Завдання:

    • Розробити та провести серію методичних заходів (семінари, практикуми, тренінги, майстер-класи) з питань компетентнісно-зорієнтованого навчання, методик розвитку інтелектуально-пізнавальних і творчих здібностей, формування компетентності саморозвитку.
    • Сприяти участі педагогів у вебінарах, онлайн-курсах, конференціях з відповідної тематики.
    • Організувати взаємонавчання та обмін досвідом між педагогами закладу (відкриті заняття, майстер-класи колег).
    • Провести індивідуальні консультації для педагогів з питань впровадження компетентнісного підходу.

 

  1. 2. Методичне забезпечення освітнього процесу:

Завдання:

    • Оновити та розробити методичні рекомендації, щодо впровадження компетентнісно-зорієнтованих завдань і проєктів у різних видах творчої діяльності.
    • Сприяти розробці педагогами власних авторських методик, спрямованих на розвиток ключових компетентностей та саморозвитку вихованців.
    • Організувати роботу методичних об’єднань за напрямами діяльності з метою обговорення та узагальнення кращого педагогічного досвіду.
    • Створити банк компетентнісно-зорієнтованих завдань, вправ, проєктів для різних вікових груп і напрямів позашкільної освіти.
    • Забезпечити педагогів інформацією про сучасні освітні технології та їх використання для розвитку інтелектуально-пізнавальних і творчих здібностей.

 

  1. 3. Моніторинг та оцінювання якості освітнього процесу:

Завдання:

    • Розробити критерії та інструментарій для оцінювання рівня сформованості ключових компетентностей та компетентності саморозвитку вихованців.
    • Провести моніторингові дослідження щодо ефективності впровадження компетентнісно-зорієнтованого підходу в освітній процес.
    • Здійснювати аналіз результатів моніторингу та розробляти рекомендації щодо корегування методичної роботи та освітньої діяльності педагогів.
    • Вивчати та узагальнювати досвід педагогів щодо використання різних форм і методів оцінювання досягнень вихованців у контексті компетентнісного підходу.

 

  1. 4. Сприяння розвитку творчої діяльності та самореалізації вихованців:

Завдання:

    • Підтримувати та заохочувати педагогів до використання інтерактивних методів навчання, проєктної діяльності, дослідницьких завдань, що сприяють розвитку творчості та самостійності вихованців.
    • Організовувати конкурси, виставки, фестивалі, змагання, що дають можливість вихованцям продемонструвати свої досягнення та розвивати компетентність самопрезентації.
    • Сприяти створенню умов для індивідуалізації навчання та врахування особистих інтересів і потреб вихованців.
    • Заохочувати педагогів до використання технологій портфоліо для фіксації та оцінювання індивідуального прогресу вихованців у розвитку компетентностей.

 

  1. 5. Впровадження інноваційних педагогічних технологій:

Завдання:

    • Провести навчання педагогів з використання конкретних цифрових інструментів та платформ.
    • Сприяти інтеграції інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес.
    • Надавати консалтинговий супровід для педагогів, які використовують інноваційні технології у своїй роботі.

 

  1. 6. Удосконалення системи методичної роботи в закладі:

Завдання:

    • Проаналізувати ефективність існуючої системи методичної роботи та внести пропозиції щодо її оптимізації.
    • Залучати педагогів до планування та організації методичних заходів.
    • Створити сприятливе методичне середовище в закладі, що сприяє професійному зростанню педагогів.

 

 

baner-4-1-1536x1024

 

 

З досвіду роботи педагогів закладу

 

Проєкти

 

Підвищення кваліфікації педагогічних працівників

 

Положення Хмельницького палацу творчості дітей та юнацтва

 

Самооцінювання якості освітньої діяльності

 

Атестація педагогічних працівників (пам’ятка)

 

Програма регіональної науково-практичної конференції «Освітній простір закладу позашкільної освіти в умовах децентралізації: реалії та перспективи»

 

Методичні рекомендації щодо підготовки та проведення відкритого гурткового заняття

 

Формування принципів академічної доброчесності

  

Партнерство

 

Порядок органiзацii та проведення квалiфiкацiйних iспитiв у Хмельницькому палацi творчостi дiтей та юнацтва

 

Висвітлення діяльності палацу в засобах масової інформації

 

 

 

14.01.2021 17:19      Детальніше