Інформація для педагогів
Методична служба Хмельницького палацу творчості
Методична служба Хмельницького палацу творчості здійснює свою діяльність у відповідності до Закону України «Про освіту», Закону України «Про позашкільну освіту», Державних та регіональних програм і проектів, у контексті реалізації Національної Стратегії розвитку освіти на 2012-2021 роки, Стратегії розвитку позашкільної освіти, наказу Міністерства освіти та науки України № 1149 від 09.08.2017 р. «Про проведення дослідно-експериментальної роботи на базі Хмельницького палацу творчості дітей та юнацтва»
Методична робота спрямована на реалізацію дослідно-експериментальної роботи за темою: «Створення моделі освітнього простору позашкільного навчального закладу в умовах децентралізації»
ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМИ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ
аналітико-прогностична діяльність:
- аналіз нормативно-правової бази з питань позашкільної освіти, як передумова неперервного професійного розвитку педагогічних працівників;
- аналіз стану науково-методичної роботи за певний період;
- визначення цілей та завдань організації науково-методичної діяльності на перспективу, прогнозування її результатів;
- вивчення рівня професійної компетентності педагогічних працівників на основі сучасних діагностичних методик;
- діагностичне вивчення запитів та потреб педагогічних працівників щодо підвищення їх кваліфікації у системі післядипломної освіти;
- визначення тематики змісту та форм науково-методичної роботи;
систематичне вивчення й аналіз навчальних планів, програм, посібників, підручників, інструктивних матеріалів, методичних рекомендацій щодо змісту, форм і методів проведення занять у системі позашкільної роботи тощо.
методичний менеджмент:
- забезпечення якості надання методичних послуг в умовах методичного сервісу;
- визначення та запровадження структури й форм науково-методичної роботи відповідно до запитів та потреб педагогічних працівників;
- формування професійної компетентності педагогічних працівників палацу у системі науково-методичної роботи як складової післядипломної освіти;
- упровадження в освітній процес досягнень науки, перспективного педагогічного досвіду тощо;
- надання консалтингового сервісу (адресної допомоги педагогічним працівникам в організації освітнього процесу);
- забезпечення організації безперервного навчання педагогів, розвитку їхньої професійної майстерності та творчості;
- забезпечення тісної співпраці з обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти, вищими навчальними закладами, громадськими організаціями тощо;
менеджмент освітніх інновацій:
- науково-методичний та психологічний супровід організації дослідно-експериментальної роботи в палаці;
- використання інноваційних педагогічних технологій (проєктів, систем, моделей тощо), активних та інтерактивних форм роботи з педагогічними кадрами (тренінгів, майстер-класів та ін.);
- організація самоосвітньої роботи з упровадження конкретних педагогічних інновацій та інформаційно-комунікаційних технологій задля створення умов для саморозвитку та самореалізації педагога у професійній роботі.
інформаційно-методична та видавнича діяльність:
- формування інформаційного середовища методичного кабінету (технологічні, інформаційні та організаційні ресурси);
- використання інформаційно-комунікаційних технологій, Інтернет-ресурсів у науково-методичній діяльності;
- забезпечення доступу до бази джерел інформації (бібліотеки, медіатеки тощо);
- використання в діяльності методичного кабінету хмарних технологій;
- розроблення, апробація та видання посібників, авторських методичних розробок, методичних рекомендацій тощо;
- висвітлення матеріалів з досвіду роботи й організації науково-методичної роботи у виданнях різних рівнів.
завдання діяльності методичної служби:
- сприяння дисемінації інноваційного досвіду методичної діяльності педагогів (проектів, моделей інноваційних форм роботи, технологій тощо), оригінальних прогресивних ідей з метою впровадження в практичну діяльність, забезпечення нових якісних результатів;
- забезпечення методичного супроводу професійного розвитку педагогічних працівників в умовах глобалізації та відкритості інформаційного освітнього простору;
- створення умов для розвитку пошуково-творчої активності та дослідно- експериментальної діяльності педагогічних кадрів;
- сприяння утвердження нового професійного світогляду творчої активності педагогів;
- створення організаційно-методичних умов для безперервного фахового вдосконалення кваліфікації кожного педагогічного працівника;
- підвищення теоретичної, методичної та професійної підготовки педагогічних працівників шляхом організації засідань педагогічних рад, семінарів, практикумів, методичних об’єднань, творчих груп, проведення методичних тижнів, роботи «Школи молодого педагога»;
- забезпечення змістовного наповнення веб-сайту палацу, сторінки у Фейсбуці;
- сприяння участі педагогів палацу у загальнопалацівських, загальноміських, обласних та всеукраїнських методичних заходах;
- реалізація програми ІII (формувального) етапу дослідно-експериментальної роботи за темою «Створення освітнього простору позашкільного навчального закладу в умовах децентралізації»;
- розширення змістового поля підготовки педагога для формування компетенцій, що забезпечать його мобільність в умовах змін;
- запровадження методичних, навчальних, виховних, соціальних проєктів за участі педагогів, вихованців, батьків;
- висвітлення в мережі інтернет подій, досягнень творчих колективів та особистих досягнень педагогів з метою популяризації діяльності палацу та створення позитивного іміджу педагогів;
- запровадження дистанційного навчання із застосуванням у навчальному процесі інформаційно-комунікаційних технологій поряд з традиційними засобами;
- оволодіння педагогічними працівниками сучасними інформаційними технологіями;
- підвищення іміджевих характеристик палацу щодо надання якісних освітніх послуг.
Mатеріали для використання в роботі під час воєнних дій
Естафета педагогічних здивувань «А я роблю це так –…»
Методичні рекомендації щодо підготовки та проведення відкритого гурткового заняття
Атестація педагогічних працівників (пам’ятка)
Семінар-дефіле успішних практик "Методична робота у вимірах сучасності"
ПОЛОЖЕННЯ про дистанційне навчання в Хмельницькому палаці творчості дітей та юнацтва
План підвищення кваліфікації педагогів Хмельницького палацу творчості дітей та юнацтва на 2021 рік
Методичні розробки педагогів палацу
Висвітлення діяльності палацу в засобах масової інформації
Положення-про-внутрішню-систему-забезпечення-якості-освіти
Положення карантин -дистанц.навч.