Всеукраїнський науково-практичний семінар «Організаційно-педагогічні умови створення моделі освітнього простору закладу позашкільної освіти в умовах децентралізації»

 

27 листопада 2019 р. в Хмельницькому палаці творчості дітей та юнацтва відбувся Всеукраїнський науково-практичний семінар «Організаційно-педагогічні умови створення моделі освітнього простору закладу позашкільної освіти в умовах децентралізації»

Мета заходу: обговорення організаційно-педагогічних умов створення моделі освітнього простору закладу позашкільної освіти в умовах децентралізації.

Основні завдання:

розкриття концептуальних засад створення моделі освітнього простору закладу позашкільної освіти;

презентація організаційно-педагогічних умов створення моделі освітнього простору закладу позашкільної освіти;

стратегічне планування науково-методичної та навчально-виховної роботи закладу позашкільної освіти.

Організатори

      Департамент освіти Хмельницької міської ради

Хмельницький палац творчості дітей та юнацтва

Міжнародна асоціація позашкільної освіти (МАПО)

Співорганізатори

Кафедра позашкільної освіти Національного педагогічного університету імені

М. П. Драгоманова

Науково-дослідна лабораторія теорії та методики позашкільної освіти НПУ імені

М. П. Драгоманова

ü Учасники

Державні та громадські діячі, вчені, практики позашкільної освіти, загальної середньої освіти, професійно-технічної та вищої освіти, громадськість, ЗМІ з м. Києва та областей України.

 

З вітальним словом під час урочистого відкриття до учасників семінару звернулися міський голова Симчишин  Олександр Сергійович, президент Міжнародної асоціації позашкільної освіти Биковська Олена Володимирівна, директорка Хмельницького палацу творчості дітей та юнацтва Пилипак Марина Миколаївна та гостя з Республіки Болгарії, директорка Національного палацу дітей Болгарії Досева Тетяна Георгіївна.

Робота семінару відбувалась на основних панельних дискусіях:

- Освітній простір закладу позашкільної освіти в умовах децентралізації: теоретичні основи

- Генеруємо ідеї, обираємо спектр інструментів, плануємо майбутнє: педагогічний практикум

У першій частині семінару виступили:

Організаційно-педагогічні умови позашкільної освіти: реалії та перспективи (Биковська Олена Володимирівна, президент Міжнародної асоціації позашкільної освіти, завідувачка кафедри позашкільної освіти НПУ імені М.П. Драгоманова, заслужена діячка науки і техніки України, докторка педагогічних наук, професорка)

Освітній простір закладу позашкільної освіти: теоретико-методологічний аспект (Кардаш Наталя Василівна, доцентка кафедри позашкільної освіти НПУ імені М.П. Драгоманова, кандидат педагогічних наук, доцент)

Навчально-методичне забезпечення освітнього процесу в закладах позашкільної освіти (Дейдиш Лариса Анатоліївна, завідувачка сектору змісту позашкільної освіти та гурткової роботи відділу наукового та навчально-методичного забезпечення змісту позашкільної освіти та виховної роботи ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» МОН України)

Експеримент як важливий чинник розвитку інноваційної діяльності закладів позашкільної освіти (Павлова Людмила Михайлівна, методистка відділу інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи, координаторка з експериментальної діяльності закладів позашкільної освіти ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» МОН України)

Формування ціннісних орієнтирів в освітньому середовищі учнівської молоді (Слюзко Валентина Іванівна, проректорка з гуманітарної освіти та виховання Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії, кандидат педагогічних наук, доцентка)

Особливості організації психологічної допомоги в закладах позашкільної освіти (Дацун Олена Вікторівна, старша викладачка кафедри педагогіки та психології професійної освіти факультету лінгвістики та соціальних комунікацій Національного авіаційного університету)

Особливості методичного супроводу інноваційної діяльності в позашкільній освіті міста (Каліночкіна Юлія Михайлівна, завідувачка НМЦ Департаменту освіти і науки  Хмельницької міської ради)

Позашкільна освіта Республіки Болгарія (Досева Тетяна Георгіївна, директорка Національного палацу дітей Болгарії)

Організаційно-педагогічні умови створення моделі освітнього простору Хмельницького палацу творчості дітей та юнацтва в умовах децентралізації (Новченкова Катерина Дмитрівна, методистка Хмельницького палацу творчості дітей та юнацтва, Заслужений працівник освіти України)

 

У другій частині семінару учасники долучились до роботи в тематичних секціях:

Планування роботи закладу позашкільної освіти в умовах розвитку та інновацій (Притис Леся Йосипівна, заступниця з навчально-виховної роботи директорки Хмельницького палацу творчості дітей та юнацтва)

Технології методичного менеджменту інновацій (Ободовська Лариса В’ячеславівна, методистка Хмельницького палацу творчості дітей та юнацтва)

Використання SWОT-аналізу як інструменту вибору стратегії діяльності закладу позашкільної освіти (Раскевич Олена Володимирівна, методистка Хмельницького палацу творчості дітей та юнацтва)

Тренінги в практиці роботи позашкілля (Лєпіхова Наталя Вікторівна, методистка ІМЦ Департаменту освіти Хмельницької міської ради)

Створення безпечного освітнього середовища в умовах закладу позашкільної освіти (Довгань Світлана Володимирівна, методистка Хмельницького палацу творчості дітей та юнацтва)

Використання методів арт-терапії в роботі керівника гуртка закладу позашкільної освіти (Черевко Ольга Анатоліївна, практична психологиня СЗОШ № 20)

Під час підведення підсумків всі учасники семінару отримали сертифікати

 

79185159 1807073166096743 2795486744294719488 o

 

 

IMG 2512

 

 

IMG 2769

 

 

 

IMG 6792

 

 

IMG 2857

 

 

 

02.12.2019 17:38