Орієнтовний план підвищення кваліфікації педагогічних працівників Хмельницького палацу творчості дітей та юнацтва на 2022 рік
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення педагогічної ради
від 20.12.2021 (протокол №3)
ОРІЄНТОВНИЙ ПЛАН підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2022 рік
Хмельницький палац творчості дітей та юнацтва
Загальна кількість педагогічних працівників, які підвищуватимуть кваліфікацію 62 особи
№ з/п |
Напрям (тема) підвищення кваліфікації |
Суб'єкт підвищення кваліфікації |
Кількість педагогічних працівників |
Примітки |
1 |
Актуальн іпитання мистецької освіти |
Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія |
3 |
|
2 |
Використання інформаційно-комунікативних і цифрових технологій в освітньому процесі |
На Урок |
1 |
|
3 |
Виховання базових компетентностей учнів |
Всеосвіта |
1 |
|
4 |
Внутрішня система забезпечення якості освіти |
MCFR цифрове видавництво |
1 |
|
5 |
Готовність дитини до школи. |
Всеосвіта |
4 |
|
6 |
Ефективна взаємодія вчителя та учнів із особливими освітніми потребами |
На Урок |
1 |
|
7 |
Ігрові вокал ні вправи з дітьми молодшого віку |
Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія |
1 |
|
8 |
Ігрові уроки контролю та узагальнення знань (на прикладі уроків географії) |
На Урок |
1 |
|
9 |
ІКТ, розвиток мислення |
На Урок |
2 |
|
10 |
Інклюзивна освіта |
На Урок |
1 |
|
11 |
Інноваційні інструменти формування здоров'язбережувальної компетентності учнів |
На Урок |
1 |
|
12 |
Інтеграване навчання |
Всеосвіта |
1 |
|
13 |
Інформаційна гігієна, як розпізнати брехню в соцмережах , в інтернеті та на телебаченніі |
Prometheus |
17 |
|
14 |
Концептуальні проблеми розвитку мистецької освіти |
Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія |
2 |
|
15 |
Креативне мислення: що це таке, чому воно важливе та як його розвиватита |
На Урок |
1 |
|
16 |
Критичне мислення для освітян |
Prometheus |
1 |
|
17 |
Методисти, завідувачі відділів та культорганізатори закладів позашкільної освіти |
ХОІППО |
1 |
|
18 |
Методична робота |
Всеосвіта |
1 |
|
19 |
Мистецька освіта |
Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія |
5 |
|
20 |
Наука про навчання: Що має знати кожен вчитель ? |
Prometheus |
1 |
|
21 |
Наукова діяльність |
Prometheus |
1 |
|
22 |
Онлайн-курс для вчителів позашкільної освіти |
EdEra |
1 |
|
23 |
Організація освітнього процесу в умовах дистанційного навчання |
На Урок |
2 |
|
24 |
Освіта для всіх: різноманітність, інклюзія та фізичний розвиток вихованцівк |
Prometheus |
2 |
|
25 |
Педагогічні, психологічні та медико-біологічні аспекти в хореографії та спорті |
ЛЬВІВСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ |
1 |
|
26 |
Підвищення кваліфікації педагогічних працівників: нові вимоги і можливості |
Prometheus |
4 |
|
27 |
Робота вчителів початкових класів з дітьми із особливими освітніми потребами |
EdEra |
2 |
|
28 |
Курси для заступників директорів закладів позашкільної освіти |
ХОІППО |
1 |
|
29 |
Розвиток логічного мислення у дітей дошкільного віку |
Prometheus |
1 |
|
30 |
Розвиток мистецької освіти |
Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія |
3 |
|
31 |
Розвиток професійних компетентностей |
Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія |
1 |
|
32 |
Розвиток творчих здібностей вихованців |
Львівський Національний університет |
1 |
|
33 |
Розвиток хореографічних здібностей вихованців |
Львівський національний університет |
7 |
|
34 |
Розвиток хореографічних здібностей вихованців |
Міжнарода асоціація з мажорет спорту |
2 |
|
35 |
Розвиток хореографічної освіти |
Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія |
1 |
|
36 |
Світ музичних образів на початковому етапі.пі навчання грі на фортепіано |
Всеосвіта |
1 |
|
37 |
Ситуативні природничі задачі: долаємо суперечності між життям і школою, залучаючи математичну грамотність PISA |
На Урок |
1 |
|
38 |
Сучасні методи та підходи в роботі з дитячим хором |
ХОІППО |
1 |
|
39 |
Теорія множинного інтелекту Г. Гарднера: складові унікальності учня |
На Урок |
1 |
|
40 |
Успішне вчителювання – прості рецепти на щодень |
Prometheus |
2 |
|
41 |
Участь батьків в організації інклюзивного навчання |
EdEra |
8 |
|
42 |
Фактчек: Довіряй-перевіряй |
EdEra |
1 |
|
43 |
Формування творчих здібностей вихованців |
ХОІППО |
2 |
|
44 |
Формування творчості особистості дитини у закладі дошкільної освіти. |
На Урок |
1 |
|
45 |
Хейт під час пандемії. |
EdEra |
1 |
|
46 |
Художньо - естетичний напрямок |
Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія |
1 |
|
47 |
Школа для всіх. Про організацію інклюзивного освітнього середовища |
EdEra |
1 |
|
48 |
Word та Excel: інструменти і лайфхаки |
Prometheus |
1 |
|
49 |
Курси для методистів, завідувачів відділі та культорганізаторів закладів позашкільної освіти |
ХОІППО |
5 |
|
50 |
Курси для керівників гуртків |
ХОІППО |
3 |
Голова педагогічної ради Марина ПИЛИПАК
Секретар педагогічної ради Галина ДУМАНСЬКА